недеља, 26. јануар 2014.

Grancle sa dva ukusa

Dugo sam isprobavala razne kombinacije sastojaka. Jednom su mi bile pretvrde, jednom previše sipkave, jednom neslatke, jednom preslatke, i sve tako, dok konačno nisam došla do idelanih mera za grancle. Dobila sam malene kolačiće koji su za nas savršenog ukusa, a koje se tope u ustima.

Naravno... idealno bi bilo da odstoje bar jedan dan pre upotrebe, jer tek tada zasijaju u svoj svojoj lepoti, ali teško im je odoleti ;)

 



250 gr masti
250 gr šećera
2 jaja
200 gr mlevenih oraha
1 vanila
1 kora od narandže
50 ml soka od cedjene narandže
pulpa koja je ostala od cedjenja narandže
1 prašak za pecivo
700 gr brašno
1 kašika kakaoa

Za spajanje grancli:

džem po Vašem izboru


Za posipanje:

1 vanila
šećer u prahu

Penasto umutite mast, šećer, vanilin šećer i jaja. Dodati koru, sok, pulpu od narandže i još malo mutite mikserom kako bi sve lepo ujednačili. U to zatim dodajte mlevene orahe i prašak za pecivo i sve zajedno lepo sjedinite. Na kraju dodajte brašno. Umesite mekano testo i podelite ga na pola. U jednu polovinu dodajte punu kašiku kakaoa. Dobijene jufke ostavite dvadesetak minuta u frižideru, a onda ih rastanjite oklagijom na 6-7 mm. Modlom  ili rakijskom čašicom vadite kolačiće. Ja sam radila čašicom za rakiju prečnika 3cm. Redjajte ih na pek papir i pecite u zagrejanoj rerni na 180-190 stepeni nekih desetak minuta. Stepenaža i vreme pečenja varira od jačine rerni, ali svakako vodite računa da ne pregore, jer se brzo peku. Ispečene kolačiće spajajte džemom, a onda spojene valjajte u perah šećer koji ste pomešali sa vanilin šećerom.

Prijatno!












Нема коментара: