петак, 31. јануар 2014.

Keksići sa makom

Krenula sam da pravim Zokine mak vanilice, a onda sam videla da nemam dovoljno maka, da ustvari uopste nemam mleveni mak. I tako...  na kraju su ispali samo keksići. Ali divni keksići. Verujem da su i Zokine vanilice odlične. Sledeći put radim po originalnom receptu, koji je verujem, savršen!




250 gr margarina
170 gr maka
200 gr šećera u prahu
300 gr brašna
1 prašak za pecivo
limunova korica
1 vanilin šećer

U električnom mlinu za kafu sameljite mak u zrnu (ja sam tako uradila usled nedostatka mlevenog maka).
Sipajte u činiju: mak, brašno, prašak za pecivo, vanilin šećer i limunovu koricu i sve zajedno dobro pomešajte.
U posebnoj činiji dobro umutiti omekšali margarin i prah šećer, kada ste ga umutili, dodajte pomešane suve sastojke i umesite ujednačeno testo.
Dobijeno testo, razvucite oklagijom tako da dobijete koricu debljine oko 6-7mm. Čašom prečnika 3cm vadite kolačiće i redjajte na pleh koji ne mora biti podmazan. Pecite kratko u zagrejanoj rerni na 170 stepeni.
Mi smo skoro menjali grejače u rerni ;) pa je sada baš jaka. Keksići su mi bili pečeni za nekih 6-7 minuta. Vodite računa da Vam ne pregore. Prvo se podignu u blagu poluloptu, a onda se spuste. To je momenat kada su ustvari pečeni. Kada ih budete dodirnuli biće mekani i učiniće Vam se da su nepečeni. Ostavite ih u plehu da se prohlade. Oni će se ubrzo stegnuti i onda ih možete izvaditi iz pleha. Ostavite ih da se ohlade.

Uz šoljicu kafe, čaja ili mleka uživaćete uz ove keksiće.


Prijatno!





Нема коментара: