понедељак, 27. април 2015.

Snikers baklava - posno



Potrebno je:

  • 1/2 kg tankih kora
  • 300 gr mlevenog posnog keksa
  • 200 gr mlevenog pečenog neslanog kikirikija
  • 3 kašike šećera
  • 200 gr krupno rendane čokolade za kuvanje
  • ulje

Još je potrebno:
  • 250 gr margarina

Za sirup je potrebno:
  • 700 gr šećera
  • 500 ml vode
  • 1/2 limuna
  • 1 vanilin šećer

Izmešajte sve suve sastojke: keks, kikiriki, i šećer.
Podelite dobijenu mešavinu u šest činija.
Čokoladu izrendajte na krupnu stranu rendeta i takodje podelite na šest jednakih delova.
Raširite prvu koru, poprskajte je uljem i stavite drugu koru. I nju poprskajte uljem, pa stavite treću koru. Preko cele provršine rasporedite pripremljenu masu od kikirikija, keksa i šećera.
Uz sam rub na početak kore pospite čokoladu iz jedne činije.
Umotajte rolat, što čvršće i tako uvijen stavite u pripremljen pleh.
Tako uradite i sa ostalih pet rolata.

Isecite naredjane rolate, na parčad željene dužine.
Margarin rastopite do tačke ključanja.
Lagano sipajte vreo margarin preko narezanih baklava.
Pecite na 200 stepeni dok ne porumene.

Dok se baklava peče, skuvajte sirup od šećera, vode, vanilinog šećera i limuna nasečenog na kolutove.

Pečene vrele baklave prelijte vrelim sirupom. Najbolje bi bilo da baklava odstoji jednu noć pre konzumiranja, ali još nam se nije desilo da imamo toliko strpljenja :D


Napomena:

Nije smrtni greh ako nemate ili zaboravite da stavite čokoladu, kao što sam ja jednom zaboravila. Tek kad sam stavila baklavu na pečenje, ukapirala sam da nisam stavila sve sastojke... Ali... pojela se svakako :D




Prijatno!


2 коментара:

Nale Coolinarija је рекао...

Deluje mi jako ukusno a i taman sočno;) Nisam do sada nigde videla ovakvu baklavicu. Dobra ideja. Topli pozdrav.

Začarana kuhinjica је рекао...

Draga Nataša, ovo je naša omiljena baklava. Ako nekad probaš, javi da li vam se dopala :)
Uzvraćam srdačan pozdrav!